رکوردشکنی شرکت کربن ایران در تولید و فروش مقداری و ریالی

شرکت کربن ایران توانست در سه ماهه اول سال 1402 در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، رکورد جدیدی را در تولید و فروش محصول ثبت کند.

——————————————————————————————

به گزارش روابط عمومی شرکت کربن ایران، وضعیت مقداری تولید، در سه ماه نخست 1402، با 15 درصد افزایش و وضعیت فروش آن با 19 درصد افزایش، نسبت به مدت مشابه سال قبل، رکوردی تازه در کارنامه این شرکت محسوب می‌شود. همچنین با عنایت به افزایش 12 درصدی نرخ فروش، جمع فروش سه ماه اول سال 1401 شرکت کربن ایران 4,025,678 میلیون ریال و سه ماهه اول 1402، مبلغ 5,364,909 میلیون ریال بوده که بیانگر رشد بی‌سابقه 33 درصدی می‌باشد. حمزه کریمی، مدیرعامل شرکت کربن ایران،

با اشاره به افزایش چشمگیر عملکرد ریالی و مقداری این شرکت در تولید و فروش محصولات، در سال مهار تورم و رشد تولید، خاطرنشان کرد: به لطف خداوند توانستیم علاوه بر تحقق برنامه تولیدی خود، با همت پرسنل خدوم و متخصص این شرکت، رکورد جدیدی را به ثبت برسانیم. مهندس بازیان، مدیرعامل شستا، در بازدید از شرکت کربن در تیرماه 1402، خاطرنشان کرد: از مزیت‌های شرکت کربن در اختیار داشتن سهم فروش بیشتری نسبت به سایر رقبا در تناسب با میزان تولید آن است. امیدواریم با توجه به ظرفیت‌های موجود درافزایش تولید، سهم آن از بازار روزبه روز افزایش پیدا کند. وی با تقدیر از شرکت کربن ایران، در افزایش قابل توجه فروش بورسی و اشاره به رکوردزنی شرکت کربن در 50 ساله گذشته تاکید کرد:مشخص است که تلاش مجموعه مدیریتی در بالابردن و رشد همه جانبه این شرکت با برنامه‌ریزی مدبرانه همراه بوده است.