افتخاری دیگر برای کربن ایران

شرکت کربن ایران، با همت، تلاش و بهره‌مندی از نیروی انسانی توانمند، قله دیگری را در رونق و شکوفایی اقتصاد ملی، فتح کرد.

——————————————————————————————

به گزارش روابط عمومی شرکت کربن ایران، پیرو منویات مقام معظم رهبری‌(مدظله‌العالی) که مهم‌ترین مسئله کشور را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند، شرکت کربن ایران با همت جوانان و متخصصان غیرتمند ایرانی، در سال جاری، تولید محصول جدیدی از خانواده کربن سیاه، را آغاز کرد.

برای اولین بار در ایران، خط تولید دوده صنعتی پی-تایپ (P-Type)، در راستای بومی‌سازی صنعت و برآوردن انتظارات تولید کنندگان ایرانی، در سالیکه مزین به هدف مهار تورم و رشد تولید است، بدست متخصصان شرکت کربن ایران، راه‌اندازی شد.

حمزه کریمی، مدیرعامل شرکت کربن ایران، ضمن تقدیر و تشکر از کلیه پرسنل متخصص و خدوم شرکت کربن ایران، این تولید ملی را حرکتی به سمت نوآوری و بومی‌سازی صنعت و ماحصل تلاش‌های بی‌وقفه و راهبردهای نوین، دانست.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک، با اضافه شدن تجهیزات لازم، افزایش تولید دوده صنعتی پی-تایپ و اتصال به بازار مصرف خارجی، امکان صادرات 5 هزار تن در هر سال، وجود خواهد داشت.

حمزه کریمی با اشاره به این نکته که می‌توان با توکل بر خدا، تکیه بر تخصص و بالا بردن ظرفیت تولید، از خروج ارز ملی جلوگیری نمود، خاطرنشان کرد: به زودی سبد محصول شرکت کربن ایران، متنوع‌تر خواهد شد و نیازهای بیشتری را در این حوزه تأمین خواهد کرد.