به گزارش روابط عمومی شرکت کربن ایران: فرماندار محترم شهر اهواز جناب آقای موالی‌زاده به همراه معاونین محترم به مناسبت روز کارگر در شرکت کربن ایران حضور یافتند و در جلسه‌ای با مدیر کارخانه جناب آقای مهندس حاجت‌پور و چند تن از پرسنل شرکت دیدار کردند.

در ابتدای کلیپ معرفی شرکت کربن ایران پخش و در ادامه جلسه آقای مهندس حاجت‌پور ضمن خیر مقدم و تشکر از آقای موالی‌زاده بابت حضور در شرکت کربن ایران، این دیدار را مایه‌ی دلگرمی کارکنان شرکت دانست و به معرفی پرسنل شرکت پرداختند.

پس از آن آقای موالی‌زاده طی سخنانی در خصوص هدف از این دیدار فرموند: ما آمده‌ایم تا به کارگران خسته نباشید و خدا قوت بگوییم.شرکت‌های بزرگ همیشه مورد توجه مسئولین قرار می گیرند اما شرکت‌های کوچک مثل شرکت کربن ایران با وجود اهمیت بالا به جهت کاری که انجام می‌دهند، کمتر دیده می شوند.

در ادامه فرماندار محترم خواستار دیدار از نزدیک با کارگران شدند و از بخش‌های مختلف شرکت دیدن کردند، با کارگران گفتگو کرده و دغدغه‌های ایشان را شنیدند.

بازدید فرماندار محترم تا اذان ظهر ادامه داشت و ایشان و هیئت همراه برای اقامه‌ی نماز ظهر و عصر در نمازخانه شرکت حضور یافتند و پس از آن با صرف ناهار در جمع کارگران این دیدار را به پایان رساندند.