به گزارش روابط عمومی شرکت کربن ایران: طی مراسمی با حضور مدیر عامل شرکت کربن ایران جناب دکتر کریمی،مدیر کارخانه جناب مهندس حاجت پور،مدیر حراست شرکت کربن ایران جناب آقای منصور کارونی ناصری، امام جماعت شرکت کربن ایران حجت السلام و المسلمین حسن زاده،  مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان جناب دکتر رشنودی و حجت السلام و المسلمین میر اعلایی فرمانده ناحیه مقاومت امام علی (ع) اهواز جمع کارگران شرکت کربن ایران، از مقام کارگر تقدیر بعمل آمد.

مراسم با قرائت قرآن و سرود ملی آغاز و در ادامه کلیپی 5 دقیقه ای از فعالیت های شرکت کربن پخش شد. مدیر عامل شرکت کربن ایران اولین سخنران این مراسم بود که ضمن تقدیر از مقام کارگر و اهمیت رسیدگی به امور معیشتی کارگران از افزایش قابل توجه سبد کالا و سایر پرداختی های شرکت نسبت به سال قبل خبر دادند همچنین قول مساعد دادند که تمام تلاش خود را در راه رفاه کارگران محترم و اجرای طرح طبقه بندی مشاغل انجام خواهند داد.

پس از ایشان مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان جناب دکتر رشنودی ضمن تقدیر از زحمات کارگران محترم در راه خدمت به کشور و استقلال آن، از زحمات مدیر عامل شرکت کربن ایران نیز در باب رسیدگی به امور معیشتی کارگران محترم  تشکر کردند، ایشان در ادامه فرمودند که همیشه در کنار کارگران و حامی آنها خواهند بود و از هیچ کاری در این راه دریغ نخواهند کرد.

در ادامه حجت السلام و المسلمین میر اعلایی فرمانده ناحیه مقاومت امام علی (ع) اهواز در سخنرانی خود کارگران را سربازان نظام و ایران را با قدمت 7000 ساله، آمیخته با آموزه های اسلامی خواند و آرزو کردند که پرچم ایران عزیز در بلندترین مراتب دنیا به اهتزاز درآید و تاکید داشتند هر جا کارگر ایرانی و مدیر ایرانی اراده کردند کار به بهترین شکل ممکن انجام شده است.

برنامه با تقدیر از کارگران نمونه ادامه یافت، در این بخش از آقایان رضا اسدی، حسین یزدی زاده، علی اسیوند، افشین محمدی، رسول حلاف، عباس بابادی جلوگیری، ادریس باقری، علی شعبانی نژاد، امید پارسا فرد، عبدالحسین شجیرات به عنوان کارگر نمونه با تقدیم تقدیر نامه، گل و هدیه نقدی تقدیر و تشکر به عمل آمد. ضمنا در این بخش آقای امید پارسا فرد از کارگران نمونه به نمایندگی از کارگران از زحمات مدیر عامل شرکت کربن ایران تشکر و از دغدغه ها و مشکلات گفته و خواستار رفع آنها شدند.

در پایان مراسم، از مدیران و کارگران پذیرایی به عمل آمده و پس از آن همه در کنار هم ناهار آن روز را میل کردند و مراسم با ذکر صلوات به پایان رسید.