پیام هیئت مدیره شرکت کربن ایران در مجمع عمومی سالانه سال 1402

به گزارش روابط عمومی شرکت کربن ایران، در تاریخ 17 خرداد 1402 ،مجمع عمومی سالانه شرکت کربن ایران برگزار گردید و ضمن قرائت گزارش هیئت مدیره و گزارش حسابرس، دکتر کریمی به ارائه گزارش خود پرداخت.

——————————————————————————————

افتخار داریم تا اعلام نماییم در سایه توجهات حق تعالی و تلاش و کوشش کارکنان، علی رغم تداوم گسترش تحریم‌های ظالمانه و گسترش شیوع ویروس کرونا، با تحقق

– تولید معادل 102 درصد

– برنامه فروش 107 درصد

– برنامه و سودآوری 164 درصد

نسبت به آخرین پیش‌بینی، همچنان در مسیر ارتقاء عملکرد با رویکرد افزایش تولید، بهبود کیفیت محصولات و مشتری‌مداری نسبت به کسب سهم بیشتری از بازار داخلی و صادرات قدم برداریم. بدون شک کسب افتخار افزایش سودآوری شرکت در سال 1401 نسبت به سال قبل در سایه حمایت و اعتماد و همراهی شما سهامداران گرامی حاصل گردیده است. هیئت‌مدیره و مدیریت شرکت اعتقاد دارد امانت‌دار سهامداران محترم بوده و به منظور حفاظت و صیانت از این امانت از انجام هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزیده، در راستای تحقق اهداف استراتژیک و با اعتقاد راسخ و تکیه به تلاش و دانش کارکنان خود به روند پویایی و موفقیت شرکت، با افزایش تولید رقابت‌پذیر ادامه‌داده است. تعامل مطلوب، استفاده از نظرات، انتقادات سازنده و رهنمودهای سهامداران محترم را ارج نهاده و در راستای بهبود فرایندهای تصمیم‌گیری برنامه‌ریزی خود می‌دانیم.