به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی، همزمان با سالروز تولد حضرت امام رضا (ع) از صندوق جسورانه شرکتی (CVC) کربن و دوده رونمایی شد.

در این آئین که با حضور حجت اله برامکی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی و جمعی از مدیران و معاونان این شرکت و محمدرضا دادفر مدیرعامل مرکز نوآوری رادیناس، علی کدخدا شهریاری مدیرعامل شرکت دوده صنعتی پارس و حمزه کریمی سرپرست شرکت کربن ایران در محل ساختمان شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی برگزار شد، مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی ضمن تشکر از زحمات مرکز نوآوری رادیناس گفت: مجوز صندوق جسورانه شرکتی (CVC) برای نخستین بار در شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) انجام میشود و هلدینگ سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی در این راه پیش قدم شده و با همکاری شرکت کربن ایران و شرکت دوده صنعتی پارس این اتفاق مهم روی داده است.

وی افزود: با پیوستن تمامی شرکت های زیر مجموعه به صندوق جسورانه شرکتی (CVC)، منابع مالی پروژه های دانش بنیان و فناورانه مورد نیاز شرکت PIIC فراهم خواهد شد و این امر باعث کمک به سود آوری هلدینگ و شرکت های تابعه و شرکت های دانش بنیان و فناور خواهد شد.

در ادامه این مراسم محمدرضا دادفر مدیرعامل مرکز نوآوری رادیناس ضمن تشریح فرآیند اخذ مجوز صندوق جسورانه شرکتی (CVC) کربن و دوده گفت: صندوق جسورانه شرکتی با هدف سرمایه گذاری در شرکت های دانش بنیان و فناور و با استفاده از ظرفیت های قانون جهش تولید دانش بنیان تاسیس شده است. امید است با سرمایه گذاری در کسب و کارهای دانش بنیان و در زنجیره ارزش شرکت های هم گروه بتوان علاوه بر استفاده از ظرفیت های قانونی کسب و کارهای جدید را شکل داد.

همچنین در پایان این مراسم با حضور اعضای هیات مدیره هلدینگ سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی و مدیران عامل شرکت های کربن ایران و دوده صنعتی پارس و مرکز نوآوری رادیناس از لوح آغاز فعالیت صندوق جسورانه شرکتی (CVC) کربن و دوده رونمایی شد.