بسم رب الشهداء و الصديقين

هفته بزرگداشت دفاع مقدس فرصت ارزشمندی برای مرور خاطرات حماسه سازان دلیر میهن در جبهه‌های حق علیه باطل و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی است. مقاومت ۸ ساله ملت فداکار ایران اسلامی، سند افتخاری برای نمایش عظمت و اراده مردمانی بزرگ در مقابل تجاوزگران می‌باشد؛ ملتی که علیرغم توطئه‌های مکرر دشمنان در طول تاریخ، همواره با مقاومت و بصیرت روزافزون، پیروزی نهایی را در آغوش کشیده و با پشتکار و تلاش و خلاقیت، دشمنان میهن را مأیوس کرده است. آرامش و امنیت امروز کشورمان را از برکت خون پاک شهدا ی عزیز دفاع مقدس و حضور سرداران شجاع و مردان برجسته  ای چون سردار شهید حاج ‏قاسم سلیمانی در سنگر خدمت و جهاد داریم. در نبرد اقتصادی حاضر نیز باید هوشیارتر از گذشته و با ارتقای علم و دانش و آگاهی و با عزم و انگیزه ای راسخ تر در میدان نبرد حضور داشت و با معنا بخشیدن هرچه بیشتر به اقتصاد مقاومتی و حرکت در جهت خنثی سازی تحریم ها، موجبات رشد و رونق تولید را فراهم کرد.

 شرکت کربن ایران همان طور که در 8 سال دفاع مقدس با بسیج همه امکانات و نیروها در کنار ملت شهید پرور خوزستان و اهواز که در خط مقدم مبارزه  و جنگ بودند، ایستاد و به این سند افتخار می بالد ، امروز نیز در سنگر تولید و اشتغال جوانان غیور اهواز و رشد اقتصادی منطقه با تمام توان ایستاده و در جهت شکوفایی اقتصاد ایران و خوزستان عزیز با پشتیبانی از تولید داخلی،  لحظه ای درنگ و توقف نخواهد کرد.

ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس از خداوند متعال سربلندی روزافزون مردم شریف ایران و بخصوص مردم عزیز استان خوزستان و شهر اهواز، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و نیرو‌های مسلح را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در سایه رهنمود‌های مقام معظم رهبری و اتحاد و همدلی امت اسلامی بیش ازگذشته مسألت دارم.

 

شکور شمس

مدیر عامل شرکت کربن ایران