بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از بیست و چهار مجتمع که در سال جهش تولید به رکوردهای جدید تولید دست یافته اند تقدیرکرد.
به گزارش روابط عمومي شركت كربن ايران، بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از عملکرد بیست و چهار شرکت پتروشیمی ایران به دلیل افزایش تولید و دستیابی به رکوردهای جدید در دوازده ماهه سال 99 ( سال جهش تولید) در مقایسه با سال 98 تقدیر و تشکر کرد.
بر این اساس، شرکت های پتروشیمی تبریز، فن آوران، امیرکبیر، پردیس، نوری، آریا ساسول، جم، کارون، مهر، اروند، اصفهان، قائد بصیر، پلی پروپیلن جم، پلیمر کرمانشاه، کاویان، اهتمام جم، تخت جمشید ماهشهر، لرستان، مهاباد، تخت جمشید پارس، کردستان، انتخاب، مرجان، کربن ایران، سال گذشته موفق به افزایش تولید و ثبت رکوردهای جدید تولید در صنعت پتروشیمی شده اند.
در متن تقدیر نامه معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی آمده است:

«دستیابی آن شرکت به رکورد تولید در سال 1399 را به جنابعالی و همکاران پرتلاش آن مجموعه تبریک و تهنیت عرض می کنم.
ثبت رکوردهای جدید، فقط اعداد و ارقام نیستند بلکه اتفاق نویدبخش و امیدآفرینی است که ترجمه تلاش، همدلی و اخلاص کلیه همکاران تلاشگر آن شرکت بوده و موجب سرافرازی می باشد.
بدینوسیله از تلاش های موثر انجام شده در تحقق شعار “جهش تولید” و تعهد به شکوفایی و خودکفایی کشور قدردانی می نمایم و امیدوارم با اتحاد و ایمان در این مسیر، رکوردهای جدیدی را به ثبت رسانید.»

بهزاد محمدی
معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی